Merhaba


Yaklaşık 2 yıl olmuş ben buralarda olmayalı. Ne mi yaptım 2 yıl? Önemli kararlar alma zamanı idi.
Yaşlandığımı anladım ve emekli olma kararı aldım.
28 yıllık devlet memurluğu hizmetimden emekli oldum. Çalışırken zevk aldığım ve mutlu olduğum bir işim vardı. Ancak devletin yeniden yapılandırılmasında benim bilgilerimin önemli olmadığını anladım.
Atatürk ilke ve inkılaplarına göre hareket etmenin anlamsızlaştığını gördüm.
Bu yazımı biliyorum ben ve bir kaç kişi okur. Önemli değil zaten.
Ben bir kanaat önderi değilim. Bildiğim ve inandığım doğruları savunurum.    İnsanların inançlarının ve ibadetlerinin Allah  ile aralarında olduğuna inanırım. Ben ahlakına bakarım. Harama bakışına bakarım.
Evet gelelim filmin ikinci yarısına emekli olduktan sonra tekrar üniversite sınavına girdim. AÖF Laborant ve Veteriner Sağlık Teknisyenliği okumaya başladım. Tamamen farklı ama neden. Eşim Ali YILMAZ veteriner hekim serbest çalışıyor ve onunla çalışıp işlerinde yardımcı olmaya çalışıyorum.
Daha çok kitap okuyorum, daha çok elişi yapıyorum. Daha mutluyum.
Her gün olmasa da buraya bir şeyler yazmaya çalışacağım.
Şimdilik hoşçakalın.

0 yorum:

Yorum Gönder